| Nazwa usługi: |
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu zarejestrowanego |
| |
|
| Miejsce załatwienia sprawy: |
Starostwo Powiatowe w Toruniu
Wydział Komunikacji i Transportu
ul. Towarowa 4-6/
87-100 Toruń
http://www.bip.powiattorunski.pl/6864,zawiadomienie-o-zbyciu-pojazdu.html
56 662 89 17-22
|
| |
|
| Wymagane dokumenty: |
- Dokument, na podstawie którego nastąpiło zbycie pojazdu (np. umowa sprzedaży)
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej , jeżeli złożono dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa
- Dokument określający tożsamość:
a) działającego osobiście właściciela dla osoby fizycznej, w tym również osoby prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą oraz osoby wchodzącej w skład spółki cywilnej, b) przedstawiciela.
- W przypadku spółki cywilnej umowa spółki cywilnej.
- Potwierdzenie aktualnego ubezpieczenia OC do wglądu.
- W przypadku działania przez przedstawiciela pełnomocnictwo dla osoby załatwiającej sprawę - za wyjątkiem sytuacji, w których uprawnienie do reprezentacji jest uwidocznione w publicznie dostępnych rejestrach.
W przypadku podmiotów, którym może przysługiwać własność i inne prawa rzeczowe, nie rejestrowanych w rejestrach dostępnych publicznie, przedstawienie do wglądu dokumentów potwierdzających uprawnienie do reprezentacji tego podmiotu.
|
| |
|
| Sposób załatwienia sprawy: |
Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej zawiadomienia o zbyciu pojazdu zarejestrowanego |
| |
|
| Opłaty: |
Brak opłat
|
| |
|
| Czas załatwienia sprawy: |
Do 30 dni |
| |
|
| Tryb odwoławczy: |
Nie dotyczy |
| |
|
| Podstawa prawna: |
|
| |
|
| Inne informacje: |
|
| |
|
| Formularz elektroniczny: |
|
| |
|
| Dokumenty dodatkowe: |
|
| |
|
| Usługi powiązane: |
|
| |
|